Monday 20 September 2010

Cuti dan kuliah~

Sibuk sungguh saya beraya tahun ini. Tapi tak apa, saya sangat gembira. Bukan senang nak jumpa saudara mara dan kawan- kawan lama semua kan. Mana taknya, jadual pembelajaran dan cuti mereka semua adalah berbeza-beza . Masa macam ini sahajalah saya berpeluang untuk bersua muka dengan mereka semua. Tapi, tak banyak pun gambar  yang ditangkap tempoh hari. Simpan memori dalam kepala sahaja :D

Tapi hari ini adik- adik saya semua sudah mula bersekolah semula. Petanda cuti saya pun hampir tamat. Tak lama lagi saya akan kembali ke bumi Mesir semula. Sudah tentu selepas ini saya akan bakal merindui gelak ketawa, borak- borak dan sakat menyakat dengan ahli keluarga semua. Dan kali ini juga, saya perlu menjadi pelajar yang hyper-rajin untuk studi akibat peristiwa pada permulaan sesi  pembelajaran bagi tahun keempat ini. Sampai sahaja di Kaherah nanti saya akan menjadi seorang yang sangat sibuk. Jadi kepada diri saya sendiri dan golongan yang  seangkatan, sila bersedia :D

 

No comments: