Sunday 11 July 2010

Pertama

Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah, akhirnya blog ini berjaya dibina. Sebenarnya, sudah sekian lama sebelum ini saya berhajat untuk menulis di alam maya ini. Tapi baru sekarang perkara ini menjadi kenyataan. Itupun setelah saya saya timbang-timbangkan baik buruk saya menulis di sini. Tidak perlulah saya menyatakan di sini mengapa blog ini dibuat. Cumanya, ingin saya maklumkan di sini bahawa blog ini adalah satu-satunya bahagian di alam maya ini yang saya buka untuk diri saya menulis dan berkongsi setelah akaun FB saya telah ditutup :) Sehingga kini, saya masih tidak tahu sama ada akaun itu akan diaktifkan semula atau selama-lamanya akan dibiarkan sebegitu. Doakanlah apa yang terbaik ye.

Saya sangat berharap agar ruangan ini boleh menjadi tempat saya dan pembaca-pembaca semua berkongsi ilmu dan pendapat selain merapatkan lagi ukhwah sesama kita. Buat yang jauh di mata tetapi dekat di hati, kalian bolehlah mengintai-intai saya di sini dan mendoakan saya. Buat yang dekat, saya memerlukan kalian untuk turut sama berusaha dalam mengejar hikmah di dunia ini. Mari mewarnai pelangi hidup kita sebaiknya! Oh ye, yang jauh tidak semestinya tidak perlu berjuang mencari pelangi terbaik itu ye! Mari sama-sama kita melangkah!

Sebelum mengakhiri entri kali , perlu saya maklumkan di sini bahawasanya saya agak kekurangan dalam menulis :) Jadi berkongsi dan tegurlah salah silap saya ye! Saya insan kerdil dan saya memerlukan nasihat dan krtitikan secara baik berbanding umpatan mahupun penghinaan. Harap kalian faham.Moga saya terus bermujahadah dalam menulis di blog ini. Itu sahaja buat kali ini. Wassalam

No comments: